Geen producten (0)

 

FAQ

 

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Nadat wij een kleine happy dance gedaan hebben, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag! We verzenden je pakje binnen 1 à 2 werkdagen. Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken.

 

Weet ik op voorhand wanneer mijn pakje geleverd zal worden?

Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken. Via de Track & Trace kun je jouw pakketje vervolgens volgen, 

 

Wat als ik niet thuis ben?

Geen probleem! Er zijn in totaal twee afleverpogingen, mits je na een mislukte 1e afleverpoging voor 23.59 uur een 2e afleverpoging inplant voor een andere dag of een ander dagdeel. Doe je dat niet, dan kun je het pakket na de 1e afleverpoging de volgende dag afhalen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. 

Pakketten worden geleverd tussen 11.00 – 15.00 uur en 14.00 – 18.00 uur en in de avond van 18.00 – 21.00 uur. Op zaterdag worden pakketten geleverd tussen 11.00 - 15.00 en 14.00 - 18.00. Je klant kan na de eerste afleverpoging zelf beslissen wanneer het pakket geleverd dient te worden

 

Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?

Er kan veilig betaald worden via iDeal.  Ook kun je voor de optie kiezen om via overboeking te betalen. Hou er in dit geval wel rekening mee dat wij het pakket pas verzenden als de betaling binnen is. Dit kan een paar dagen langer duren dan wanneer je met iDeal betaalt.

 

Waar kan ik mijn kortingcode invullen?

Heb je een kortingscode? Shop rustig rond op onze website zoals je altijd doet. Bij de checkout is er een veld waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden. Heb je een cadeaubon en een kortingcode? Vul dan eerst de code van je cadeaubon in en dan je kortingcode. Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op!

 

Mijn kortingcode werkt niet

Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingcode in te voeren. Probeer het eens via een laptop of desktop computer. Je kan slechts één kortingcode gebruiken per bestelling. Lukt het nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op!

 

Ik plaatste reeds mijn bestellingkan ik nu nog iets toevoegen?

Nee, dat kan in principe niet, omdat wij na bevestiging jouw bestelling zo snel mogelijk in orde maken. Kom je er direct na het plaatsen van jouw bestelling achter, neem dan even contcat met ons op. UIteraard kijken wij dan wat we voor je kunnen doen. Hiervoor kun je best telefonisch contact opnemen met ons via 06-41009352.

 

Ik zie in de tracking dat mijn pakket geleverd werdmaar ik heb niets ontvangenWat nu?

Geen paniek! Heel vaak geeft DHL je pakje af bij de buren of leggen ze het weg op een veilige plaats rond het huis (achter een vuilnisbak, onder de carport, etc)

Als je dit allemaal hebt nagekeken en je hebt nog steeds je pakje niet ontvangen, stuur ons dan even een mailtje. Vermeld daarin je ordernummer!

Wij nemen het dan meteen op met DHL en lossen het zo snel mogelijk voor je op.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangenwat nu?

Oh no! Hoewel echt álles bij ons superleuk is, begrijpen we natuurlijk dat je alleen datgene wil ontvangen wat je besteld had.  Stuur ons even een mailtje met daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverde product.

Wij regelen dan de retour voor je en zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste item in huis hebt!

 

Ik heb online besteld en betaaldmaar ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Don’t worry! We hebben je bestelling en betaling waarschijnlijk gewoon goed ontvangen. Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het wel eens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen. Nog steeds kwijt? Neem even contact met ons op.

 

Wij eten... ehm slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord?